Projekt

Den multifaciliterende personlighedsprofil

Jeg arbejder pt. med en personlighedsmodel, som består af mange kendte personlighedsprofiler samt nogle nye, måske uventede profilområder. Umiddelbart er det dog svært at integrere så mange forskelligartede faktorer i én og samme model, specielt da hver faktor forgrener sig yderligere, hvilket jeg dog endnu ikke har fået tegnet ind i modellen.

Min intuition siger mig, at en fyldestgørende personlighedsmodel, bør være en blanding af mindst de faktorer jeg nævner i modellen!?

Kan en så omfavnende personlighedsmodel overhovedet bruges til noget? Skal modeller ikke netop være simple for at virke? Hvad skal modellen kunne bruges til bagefter?

Hvis du har en ide til at komme videre, så er du meget velkommen til at dele den med mig🙂

Jeg har døbt modellen den multifaciliterende personlighedsprofil, og formålet med den er, at finde frem til en helhedsforståelse af, hvad der driver os ud af sengen om morgenen, eller hvad der får en gut som mig til at skrive denne blog😉

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

